SIG-Team

SIG-Team in de kijker ! personeel

Wie is wie in ons Schooltje in 't Groen ? personeel
Bekijk hieronder het hele SIG Team !

MEVR. LIEVE
DIRECTEUR
Ik ben Lieve Witvrouwen, de trotse directeur van deze geweldige school.
Samen met mijn dreamteam bewaak ik het geluk en de totale ontplooiing van iedereen die hier leeft en leert.
Enkel het allerbeste is goed genoeg voor alle kinderen die ons worden toevertrouwd.
En verder… ben ik ook drukbezette ‘vrouw’ en zorgzame ‘mama’ van Frédéric en Maxim.
nancyNANCY
Hellokidoki
Ik ben Nancy en sedert 1 september 2010 werkende op het secretariaat en sta vooral in voor de leerlingenadministratie.

Ik heb 2 prachtige volwassen dochters waar ik heel veel van hou.

In mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met de administratie van Internationale UCI dames elite wielerwedstrijden en het ontwerpen van flyers, affiches, presentaties… voor diverse verenigingen.
HILDE
Hallo!
Ik ben Hilde en ik ben verantwoordelijk voor het betalen en maken van de schoolfacturen.
De contracten van alle juffen en meesters maak ik ook in orde.
Daarnaast is iedereen, groot en klein, altijd welkom op mijn bureautje voor nog eventuele vragen of een babbel.
Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn kinderen en vrienden 😘
Altijd welkom !!
CAROLINE
SECRETARESSE
Hallo, ik ben Caroline en werk op het secretariaat.
Leerlingenfacturatie, ondersteuning boekhouden, huiswerkklas,... horen tot mijn takenpakket.
Verder ben ik getrouwd en mama van zonen Axel en Mathias.
Verre reizen, weekendjes weg, skiën, fietsen en afspreken met vrienden maken me heel gelukkig.
EVERT
ICT-COÖRDINATOR
Hallo, ik ben meester Evert.

Na jarenlang 4B gedaan te hebben, kom ik nu een voormiddag lesgeven aan 4A van juf Ellen. Daarnaast ben ik ook ICT-coördinator in onze school.

In het weekend kan je me op de fiets vinden, op een gezellig terras met een colaatje of thuis in de tuin met onze dochter Oti.
JUF NADINEHallo, ik ben de juf van de allerkleinsten in ons schooltje.
Elke dag opnieuw ga ik de uitdaging aan om deze kapoenen iets bij te leren en dan vooral wat betreft zelfredzaamheid.
Daarnaast genieten we van 's morgens tot 's avonds en ons thuisvoelen, dat is hier de boodschap !
Dit schooljaar ga ik op woensdag niet meer aanwezig zijn in ons klasje, dan komt juf Eva mij vervangen.
Genieten is voor mij met heel mijn gezin samen zijn, en nu ik oma ben geworden is het één en al genieten van mijn 2 kleinzonen Louis en Céril.
JUF INGEHallo ! Ik ben de juf van de tweede en de derde kleuterklas.Ik durf mijn kapoenen wel eens uitdagen met leuke thema's en zorg dat de oudste kleuters helemaal klaar zijn voor het eerste leerjaar.
Als creatieve duizendpoot ben ik bovendien voortdurend bezig met vanalles en nog wat.
Daarnaast heb ik nog een man en 3 kinderen, ben ik gek op lezen, creatief bezig zijn en af en toe eens culinair gaan eten.
JUF CORAk ben juf Cora. Ik geef al vele jaren les aan de jongste en oudste kleuters.
Dit jaar geef ik op maandag - en donderdagnamiddag turnen.
Op woensdag vervang ik juf Nadine.
Samen met juf Nadine en juf Inge zal ik ervoor zorgen dat alle kleuters zich thuis voelen.
Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn gezin. Verder hou ik van wandelen, lopen, yoga,...
JUF WHITNEYHoipiepeloi, ik ben juf Whitney.
Op maandag, donderdag en op woensdag om de twee weken, zal u mij op jullie school
tegenkomen. Ik zal instaan voor de zorg van de kleuters, samen met juf Hanne.
Als Gentse ben ik 15 jaar geleden afgezakt naar de Kempen. Ondertussen ben ik trotse
moeder van 2 kinderen en spreek ik al een mondje kempisch. ��
Als team gaan we er een fantastisch, zorgvol jaar van maken!
KINDERVERZORGSTERHoi, ik ben Nicole, de kinderverzorgster in stippe stappe en in sig.
Ik puzzel vaak met de kleuters en help waar het nodig is.
Daarnaast ben ik een fier 'moeke' van 2 kleinzoontjes, Finn en Senn

Ben je benieuwd naar het ganse GVBS Sint-Calasanz team ? personeel
Klik dan op deze link.

Je bent nu op onze Schooltje in't Groen site.
Wil je meer weten over onze Basisschool GVBS Sint-Calasanz, onze Lagere School of onze Stippe Stappe Kleuterschool ?
Bezoek dan zeker hun webstekje.
Hier vind je zeker meer specifieke info over het reilen en zeilen in de klassen.
Op de website van onze Basisschool GVBS Sint-Calasanz vind je alle algemene info terug !
Veel surfplezier !
Klik op een van de onderstaande logo's.

personeel - logo bs

personeel - logo ls